sobota, 28 listopada 2015

Wyzwanie # 9 Lift kartki

Witamy!
To niesamowite, jak ten czas szybko ucieka.
Po dwóch tygodniach przybywamy do Was z nowym wyzwaniem.

Dzisiaj zapraszamy do zabawy w liftowanie kartki 
której jednocześnie dziękujemy za udostępnienie swojej pracy :)

A tak prezentuje się kartka


Banerek wyzwania:


Zasady wyzwania znajdziecie TU
przypominamy, że można zgłosić 3 prace, ale każdą w oddzielnym poście.
Linkujcie post z pracą, nie całego bloga czy galerię.

Dzisiaj gościmy na naszym blogu Magdę :)

Bardzo dziękuję za możliwość gościnnego udziału w wyzwaniu na blogu It's just fun!
Mam na imię Magda, jestem mamą dwójki maluszków 
i tworzeniem zajmuję się gównie wieczorami lub nocą.
Uwielbiam robić kartki, albumy, pudełeczka (od niedawna), ramki, 
scrapy (te ostatnie tylko do wglądu dla mnie ;P)
Uwielbiam czas spędzony przy papierach i na Waszych blogach. 
Jeśli chcecie mnie odwiedzić zapraszam na mojego bloga: 

Inspiracja Magdy


Dziękujemy za wspólną zabawę :)


Interpretacje naszego DT:













Na Wasze prace czekamy do 12 grudnia (do godz. 23.55),
wyniki zostaną ogłoszone 16.12.

Jeszcze dzisiaj można zgłaszać prace na wyzwanie # 8


Zapraszamy i życzymy powodzenia!
DT It's just fun!



1 komentarz: